Στα πλαίσια των μέτρων προστασίας από τον κορωνοϊό και τον περιορισμό διάδοσής του παρακαλούνται οι δημότες όπως περιορίσουν τις συναλλαγές τους με τις υπηρεσίες στις απολύτως απαραίτητες.
Οι υπηρεσίες θα εξυπηρετούν διά ζώσης ΜΟΝΟ πολίτες των οποίων τα επείγοντα ζητήματα δεν είναι δυνατόν να διεκπεραιωθούν ηλεκτρονικά ή τηλεφωνικά και ΜΟΝΟ κατόπιν προηγούμενου ραντεβού.
Οι δημότες μπορούν να εξυπηρετηθούν τηλεφωνικά ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ως εξής:
Κεντρικό Δημαρχείο: 2653360100
Δημαρχείο Δελβινακίου: 265736011
Δημαρχείο Άνω Πωγωνίου 2657041166
Δημαρχείο Άνω Καλαμά: 2653360206
Δημαρχείο Λάβδανης: 2657051667
Δημαρχείο Πωγωνιανής: 2657031227
ΚΕΠ Καλπακίου: 2653360116
ΚΕΠ Δελβινακίου: 2657022061
ΚΕΠ Άνω Καλαμα: 2653032000
ΚΕΠ Άνω Πωγωνίου: 2657041156
ΚΕΠ Λάβδανης: 2657051683
ΚΕΠ Πωγωνιανής: 2657031410
e-mail: dimospogoniou@pogoni.gr
Παράλληλα, μπορούν να κατεθέτουν τα αιτήματά τους μέσω της εφαρμογής «CityzenApp» καθώς και μέσω των τηλεφωνικών γραμμών: 2653360116 και 2653360147. Η εφαρμογή διατίθεται δωρεάν στους Δημότες μέσα από το DeveloperAccount της Novel Tech στο AppStore και το GooglePlay.
Επίσης, υπάρχει η δυνατότητα για εξ’ αποστάσεως εξυπηρέτησης από το ΚΕΠ Καλπακίου μέσω του προγράμματος «myKEPlive» του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Με το «myKEPlive» οι πολίτες συναλλάσσονται με το ΚΕΠ μέσω βιντεοκλήσης. Στη διεύθυνση myKEPlive.gov.gr, ο κάθε χρήστης μπορεί να συνδεθεί στην ειδική πλατφόρμα με τους κωδικούς TAXISnet. Στη συνέχεια θα επιλέξει την κατηγορία και τον τύπο του αιτήματος που τον ενδιαφέρουν και θα ορίσει ημερομηνία και ώρα που επιθυμεί να εξυπηρετηθεί, μέσω βιντεοκλήσης, από το ΚΕΠ του Δήμου Πωγωνίου. Το έντυπο/έγγραφο που θα εκδοθεί από τη διαδικασία θα αποσταλεί είτε ηλεκτρονικά μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, είτε με συστημένη επιστολή στην ταχυδρομική διεύθυνση που έχει δηλώσει ο δημότης.