Στο Δημοτικό Σχολείο Πωγωνιανής βρέθηκαν το Σάββατο, 7/6/2014, εθελοντές του ΑΡΤΟΣ-ΔΡΑΣΗ Ιωαννίνων, προκειμένου να συνεισφέρουν υλικά και ηθικά, σε δρώμενο που διοργάνωσε η δασκάλα, κ. Φωτεινή Παπαλιούρα, για τον εξωραϊσμό του σχολείου.
Φέρνοντας μαζί τους χρώματα πλαστικά, σπρέι και πινέλα, ταξίδεψαν στην όμορφη αυτή ακριτική γωνιά της Ηπείρου, όπου γνωρίστηκαν, ζωγράφισαν, τραγούδησαν και χόρεψαν με τους μικρούς μαθητές του σχολείου, όλοι τους παιδιά της ΚΙΒΩΤΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.
Επίκεντρο της όλης δράσης υπήρξε η εικαστική παρέμβαση ενός ακόμη φίλου του σχολείου, ο οποίος ανέλαβε να διακοσμήσει τον εξωτερικό του τοίχο, ζωγραφίζοντας εκεί, μαζί με τα παιδιά, ένα δέντρο – σύμβολο αγάπης, φιλίας και αδελφοσύνης.
Συγκινητική η ενεργή παρουσία των εκπαιδευτικών που, χωρίς δεύτερη σκέψη, μετέτρεψαν την αργία του Σαββάτου σε γιορτή χαράς, για χάρη των παιδιών.
Παρών στη δράση εκπρόσωποι του Δήμου, που φρόντιζαν για τον καθαρισμό και τη διαμόρφωση του περιβάλλοντος χώρου του σχολείου.
Οι εθελοντές του ΑΡΤΟΣ-ΔΡΑΣΗ δήλωσαν τη βούλησή τους να βρίσκονται στο πλευρό του σχολείου και των παιδιών της ΚΙΒΩΤΟΥ και για άλλες δράσεις στο μέλλον ενώ ευχήθηκαν το «δέντρο» τους να δώσει ρίζες, άνθη και πλούσιους καρπούς σε όλη τη δυναμική και δραστήρια σχολική τους κοινότητα.Ευχαριστούμε την εκπαιδευτικό κ. Φωτεινή Παπαλιούρα για την πρωτοβουλία και τους υπεύθυνους της ομάδας Άρτος-Δράση κ. Έφη Θεοδωροπούλου και κ. Ανδρομάχη Μπενέκου.
Σημαντικες Ανακοινωσεις :
- Συνεδρίαση Δημοτικής Επιτροπής 16-12-24
- Διακήρυξη διαγωνισμού για την εκμίσθωση κυλικείου Δημοτικού Σχολείου Καλπακίου
- Απαγόρευση κυνηγίου σε περίοδο χιονοπτώσεων στην περιοχή ευθύνης του Δασαρχείου Ιωαννίνων για την κυνηγετική περίοδο 2024/2025
- Ανάρτηση Τοπογραφικών μελετών (β’ φάση) που υποβλήθηκαν με δωρεά άνευ ανταλλάγματος
- Πρόγραμμα αναδιάρθρωσης και μετατροπής των αμπελώνων περιόδου 2024/2025
- Διακοπές ρεύματος Παρασκευή 6 Δεκεμβίου
- ΕΓΚΡΙΣΗ IΣΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΩΓΩΝΙΟΥ ΧΡΗΣΕΩΣ 2023 »
- Αρμοδιότητες Διεύθυνσης Διοικητικών και Οικονομικών Υπηρεσιών
βρισκεστε εδω :Home »