Στο Καλπάκι και στο Δημοτικό Κατάστημα Πωγωνίου, σήμερα την 08η Μαϊου 2013, ημέρα Τετάρτη και ώρα 11.00 π.μ., συνεδρίασε η Οικονομική Επιτροπή του Δήμου Πωγωνίου, μετά από γραπτή πρόσκληση του Προέδρου της, με αριθ. πρωτ. 5719/2-5-2013, που επιδόθηκε νόμιμα στα μέλη της Οικονομικής Επιτροπής, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 75 του Ν. 3852/2010.
Διαπιστώθηκε ότι υπάρχει νόμιμη απαρτία, δεδομένου ότι από τα [7] μέλη της Ο.Ε., βρέθηκαν παρόντα τα [6], ήτοι:
|
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΜΕΛΩΝ |
ΤΙΤΛΟΣ |
ΠΑΡΟΝ |
1 |
ΚΑΨΑΛΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ |
ΠΡΟΕΔΡΟΣ |
ΝΑΙ |
2 |
ΓΙΟΥΝΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
ΜΕΛΟΣ |
ΝΑΙ |
3 |
ΚΑΚΟΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ |
ΜΕΛΟΣ |
ΝΑΙ |
4 |
ΚΑΡΑΓΙΩΡΓΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
ΜΕΛΟΣ |
ΝΑΙ |
5 |
ΜΑΓΚΟΣ ΜΙΧΑΗΛ |
ΜΕΛΟΣ |
ΝΑΙ |
6 |
ΜΑΣΤΟΡΑΣ ΜΙΛΤΙΑΔΗΣ |
ΜΕΛΟΣ |
ΟΧΙ |
7 |
ΦΩΤΙΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ |
ΜΕΛΟΣ |
ΝΑΙ
|
Στη συνεδρίαση παρευρίσκεται και η Διοικ. Υπάλληλος του Δήμου Μπόνια Αθανασία ως ειδικός Γραμματέας της ΟΙΚ.ΕΠ. [τήρηση πρακτικών].
Ο Πρόεδρος κήρυξε την συνεδρίαση και εισηγούμενος το 1ο θέμα της ημερήσιας διάταξης είπε τα εξής:
Σύμφωνα με την περίπτωση β της παραγράφου 1 του άρθρου 72 του ν. 3852/10, η οικονομική επιτροπή ελέγχει την υλοποίηση του προϋπολογισμού και υποβάλλει ανά τρίμηνο έκθεση προς το δημοτικό συμβούλιο, στην οποία παρουσιάζεται η κατάσταση των εσόδων και εξόδων του δήμου. Η έκθεση αυτή στην οποία καταχωρούνται και τυχόν παρατηρήσεις της μειοψηφίας, δημοσιεύεται υποχρεωτικά στην ιστοσελίδα του δήμου.
Με την παρ.9 του άρθρου 266 του Ν.3852/2010 , όπως τροποποιήθηκε από την παρ 4 του άρθρου 43 του ν. 3979/2011, ορίζονται τα εξής:
«Η οικονομική επιτροπή, μετά από εισήγηση του υπευθύνου οικονομικών υπηρεσιών του οικείου δήμου, υποβάλλει στο δημοτικό συμβούλιο τριμηνιαία έκθεση, ως προς τα αποτελέσματα εκτέλεσης του προϋπολογισμού, κατά το προηγούμενο της έκθεσης τρίμηνο. Στην έκθεση διατυπώνονται και οι τυχόν παρατηρήσεις της μειοψηφίας. Η έκθεση αναρτάται στην ιστοσελίδα του δήμου. Η απόφαση αυτή υποβάλλεται στον Ελεγκτή Νομιμότητας για έλεγχο. Τα στοιχεία που πρέπει να περιλαμβάνει η έκθεση, καθορίζονται με απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης».
Κατ’ εξουσιοδότηση της ανωτέρω διάταξης εκδόθηκε η Αριθμ. οικ. 40038/09.09.2011 (ΦΕΚ 2007/09.09.2011 τεύχος Β’) «Καθορισμός των στοιχείων τα οποία περιλαμβάνονται στην έκθεση αποτελεσμάτων εκτέλεσης του προϋπολογισμού των Δήμων και Περιφερειών», στην οποία καθορίζονται τα στοιχεία που περιλαμβάνονται στην τριμηνιαία έκθεση, ως προς τα αποτελέσματα εκτέλεσης του προϋπολογισμού, που υποβάλλεται στο δημοτικό συμβούλιο από την οικονομική επιτροπή, μετά από εισήγηση του υπευθύνου οικονομικών υπηρεσιών του οικείου Δήμου. Η τριμηνιαία έκθεση των αποτελεσμάτων εκτέλεσης του προϋπολογισμού των δήμων, συντάσσεται σύμφωνα με τα Υποδείγματα 1 έως και 2, που επισυνάπτονται στην ανωτέρω απόφαση και αποτελούν αναπόσπαστο μέρος αυτής.
Με την αριθ. 4/13 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου ψηφίστηκε ο προϋπολογισμός του έτους 2013 και εγκρίθηκε με την αριθ. 5822/1437/7-2-13 απόφαση του Γ.Γ. Αποκεντρωμένης Διοίκησης
Με βάση τα παραπάνω ο προϊστάμενος της οικονομικής υπηρεσίας του Δήμου κοινοποίησε στην οικονομική επιτροπή την εισήγηση σχετικά με την έκθεση εκτέλεσης του προϋπολογισμού του 1ου τριμήνου του έτους 2013.
Σας καλώ όπως προβούμε στη σύνταξη της έκθεσης εκτέλεσης του προϋπολογισμού του 1ου τριμήνου του έτους 2013.
Στη συνέχεια τα μέλη της Ο.Ε. αφού έλαβε υπόψη της
-
την περίπτωση β της παραγράφου 1 του άρθρου 72 του ν. 3852/10
-
την παρ.9 του άρθρου 266 του Ν.3852/2010
-
η Αριθμ. οικ. 40038/09.09.2011 (ΦΕΚ 2007/09.09.2011 τεύχος Β’) «Καθορισμός των στοιχείων τα οποία περιλαμβάνονται στην έκθεση αποτελεσμάτων εκτέλεσης του προϋπολογισμού των Δήμων και Περιφερειών»
-
την αριθ. 4/13 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου με την οποία ψηφίστηκε ο προϋπολογισμός του έτους 2013 και εγκρίθηκε με την αριθ. 5822/1437/7-2-13 απόφαση του Γ.Γ. Αποκεντρωμένης Διοίκησης
-
το έγγραφο του προϊστάμενου της οικονομικής υπηρεσίας του Δήμου σχετικά με την έκθεση εκτέλεσης του προϋπολογισμού του 1o τριμήνου του έτους 2013
ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΟΜΟΦΩΝΑ
Καταρτίζει την έκθεση εκτέλεσης του προϋπολογισμού του 1ου τριμήνου του έτους 2013 Δήμου Πωγωνίου, ως ακολούθως:
Α. Τα αποτελέσματα εκτέλεσης προϋπολογισμού 1ου – τριμήνου του έτους 2013 , εμφανίζονται στον κάτωθι πίνακα :
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|||||||
ΤΡΙΜΗΝΙΑΙΑ ΕΚΘΕΣΗ |
|
|||||||||||
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΕΣΟΔΩΝ 1ου ΤΡΙΜΗΝΟΥ 2013 |
|
|||||||||||
|
|
|
ΤΡΙΜΗΝΙΑΙΑ ΕΚΘΕΣΗ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΕΞΟΔΩΝ 1ου ΤΡΙΜΗΝΟΥ 2013 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
ΠΕΡΙΟΔΟΣ 01/01/2013 – 31/03/2013 |
Κ.Α. |
ΑΝΑΚΕΦΑΛΑΙΩΣΗ ΕΞΟΔΩΝ |
Προϋπ/σμός |
Δεσμευθέντα |
% |
Τιμολογηθέντα |
% |
Ενταλθέντα |
Πληρωθέντα |
% |
% |
1 |
2 |
2/1 |
3 |
3/1 |
4 |
5 |
5/1 |
5/3 |
||
6 |
Έξοδα |
4769609,32 |
3348597,3 |
0,7020695 |
774080,58 |
0,162294337 |
770208,04 |
699347,81 |
0,1466258 |
0,9034561 |
60 |
Αμοιβές και έξοδα προσωπικού |
1390305,41 |
1363705,41 |
0,9808675 |
325305,67 |
0,233981446 |
356341,57 |
286430,72 |
0,20602 |
0,8804972 |
61 |
Αμοιβές αιρετών και τρίτων |
1313748,22 |
431248,22 |
0,3282579 |
19619,22 |
0,014933775 |
16870,2 |
16497,92 |
0,0125579 |
0,840906 |
62 |
Παροχές τρίτων |
838845 |
580388,32 |
0,6918898 |
155497,95 |
0,185371493 |
107563,83 |
106986,73 |
0,1275405 |
0,6880266 |
63 |
Φόροι – τέλη |
12500 |
12500 |
1 |
0 |
0 |
2695 |
2695 |
0,2156 |
#ΔΙΑΙΡ/0! |
64 |
Λοιπά Γενικά έξοδα |
127804,74 |
36621,96 |
0,2865462 |
2985,31 |
0,023358367 |
0 |
0 |
0 |
0 |
65 |
Πληρωμές για την εξυπηρέτηση δημοσίας πίστεως |
134300 |
134300 |
1 |
0 |
0 |
30936,22 |
30936,22 |
0,2303516 |
#ΔΙΑΙΡ/0! |
66 |
Δαπάνες προμήθειας αναλωσίμων |
479300 |
408875,1 |
0,8530672 |
41236,55 |
0,086034947 |
26365,34 |
26365,34 |
0,055008 |
0,6393682 |
67 |
Πληρωμές – Μεταβιβάσεις σε τρίτους |
464283,54 |
372435,88 |
0,8021733 |
229435,88 |
0,494171902 |
229435,88 |
229435,88 |
0,4941719 |
1 |
68 |
Λοιπά Έξοδα |
8522,41 |
8522,41 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
#ΔΙΑΙΡ/0! |
7 |
Επενδύσεις |
3903964,12 |
1843509,08 |
0,4722147 |
31969,55 |
0,008188997 |
6840,1 |
6840,1 |
0,0017521 |
0,2139567 |
71 |
Αγορές κτιρίων, τεχνικών έργων και προμήθειες παγίων |
282685 |
64700 |
0,2288767 |
2049 |
0,007248351 |
0 |
0 |
0 |
0 |
73 |
Έργα |
2623980,22 |
794510,18 |
0,3027882 |
2999,69 |
0,001143183 |
0 |
0 |
0 |
0 |
74 |
Μελέτες, έρευνες, πειραματικές εργασίες κλπ |
997298,9 |
984298,9 |
0,9869648 |
26920,86 |
0,026993773 |
6840,1 |
6840,1 |
0,0068586 |
0,2540818 |
75 |
Τίτλοι πάγιας επένδυσης (συμμετοχές σε επιχειρήσεις) |
0 |
0 |
#ΔΙΑΙΡ/0! |
0 |
#ΔΙΑΙΡ/0! |
0 |
0 |
#ΔΙΑΙΡ/0! |
#ΔΙΑΙΡ/0! |
8 |
Πληρωμές Π.Ο.Ε., αποδόσεις και προβλέψεις |
2892554,37 |
1277566,39 |
2,0190664 |
1052925,73 |
1,633922011 |
326690 |
215457,71 |
0,3531262 |
1,3087571 |
81 |
Πληρωμές Π.Ο.Ε. |
554716,54 |
554716,54 |
1 |
370430,58 |
0,667783549 |
124776 |
114373,08 |
0,2061829 |
0,3087571 |
82 |
Αποδόσεις |
687916,05 |
13116,05 |
0,0190664 |
101084,63 |
0,146943264 |
101084,63 |
101084,63 |
0,1469433 |
1 |
83 |
Επιχορηγούμενες πληρωμές υποχρεώσεων Π.Ο.Ε. |
709733,8 |
709733,8 |
1 |
581410,52 |
0,819195197 |
100829,37 |
0 |
0 |
0 |
85 |
Προβλέψεις μη είσπραξης |
940187,98 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
9 |
Αποθεματικό |
232001,11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Σύνολα δαπανών |
11798128,92 |
6469672,77 |
|
1858975,86 |
|
1103738,1 |
921645,62 |
|
|
Β. Η παρούσα να υποβληθεί στο οικείο δημοτικό συμβούλιο.
Η απόφαση αυτή πήρε αύξοντα αριθμό 50/2013.
Αφού αναγνώστηκε το πρακτικό αυτό υπογράφεται ως ακολούθως.
ΠΙΣΤΟ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΑ ΜΕΛΗ
ΚΩΝ/ΝΟΣ ΚΑΨΑΛΗΣ